B&O RETAIL zoekt ervaren SECRETARESSE m/v (24 uur)

Share

Larissa Popelier

12 oktober 2022

B&O RETAIL zijn winkelvastgoedspecialisten in Nederland met een kantoor in Amsterdam-Zuid. Er werken 5 winkelmakelaars en 2 parttime secretaresses. Wij hebben een enthousiast team en een leuke, informele werksfeer.

Functieomschrijving

Secretaresse m/v met aanvullende ondersteunende taken voor 3 dagen in de week. De werkzaamheden zijn zeer gevarieerd en omvatten o.a.:

– opstellen van contracten en rapporten

– opstellen van nota’s

– maken van aanbiedingen

– up-to-date houden van de website

– bijhouden van onroerendgoeddatasysteem

– ondersteuning en assistentie van de winkelmakelaars

– klanten/zoekers telefonisch te woord staan

– telefonisch alsmede schriftelijk de te koop- en te huurstaande winkelobjecten toelichten.

Dienstverband

Jaarcontract met daarna mogelijk een vaste aanstelling.

Salaris

Marktconform in overeenstemming met ervaring en kennis.

Opleiding

Minimaal MBO / HAVO aangevuld met een erkende secretaresse-opleiding.

Competenties

– uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, met name voor schriftelijke

  correspondentie

– uitstekend overweg kunnen met het Microsoft Officepakket met name word/excel/powerpoint

Je dient te beschikken over goede referenties.

Persoonlijke kenmerken

– prettige persoonlijkheid

– flexibel

– representatief

– teamspeler

– dienstverlenende instelling

– secuur en accuraat

Voor verdere informatie

B&O RETAIL

Sergej Kelderman

020 – 676 4 676

partner@b-en-o.nl